Thursday, December 3, 2009

I'm in St Anton bitch!

Har glömt skriva sen jag kom ner men nu tänkte jag ta mig i kragen och skriva något om min ankomst.

I tisdags när jag kom hit så snöade det rätt bra så igår vandrade vi upp på berget i St Christoph och byggde ett hopp och körde lite.. Jävlar vad jobbigt det är att gå i lössnö med pjäxor. Dessutom var det inte korta biten vi gick. Men det var skönt att komma ut i snön och leka av sig lite! Sen på kvällen gick vi ner till funky där det var Swedish Night för kvällen. Jävlar vad svenskar det är här nere! Helt sjukt. Bara svenskar och engelsmän ungefär! Men det var kul som fan!



Idag köpte jag liftkort för hela säsongen. Katching! Jävlar vad fattig jag känner mig nu :D Får hoppas jag får ett jobb nu bara så man får utnyttjat det ordentligt.. Annars kan det bli en kort säsong. Dock såg jag sen att jag hade betalat 100 euro för mycket, eftersom jag är under 20 år. Haha så får gå ner och klagat på dom imorgon. Imorgon öppnar några liftar för övrigt så då blir det hårdkörning hela dagen och sen afterski och funky chicken för hela slanten!

I helgen ska vi titta på lite lägenheter för på måndag slänger vår griniga hyresvärd ut oss. Hoppas bara att vi hittar något nice place!

Ha de fett tills vidare! Uppdaterar nog imorgon om hur första dagen i backen var!
Peace!

1 comment:

Anonymous said...

Vi vill veta mer!!! Din familj :-)