Friday, November 27, 2009

Äntligen!

Idag känns allting så mycket lättare! Det har ju regnat och vart dåligt väder både här hemma och i St Anton. MEN, nu kommer vändningen, för det första gjorde jag sista dagen på jobbet idag. Riktigt slappt och gött var det med, avslutade med en pizza för att fira denna fina dag. Med lätta steg traskar jag hemåt och sätter mig vid datorn. Surfar in för att kolla om pissvädret i St Anton ser bättre ut.. Och vad får jag se? Jo, kolla här:



Snacka om perfekt timing att åka ner!

Ikväll blir det julbord med firman och sen möjligtvis vidare utgång med Lina och lite annat folk. Men imorgon måste jag verkligen ta tag i min packning, konstaterade igår att min väska var på tok för liten så får åka iväg och investera i en hockeybag eller liknande.. Suck.. Utgifter, utgifter..

OVER AND OUT!

1 comment:

Maddee said...

Jag har precis stängt väskan. Herregud, den väger säkert 50 kg haha! Lycka till med packningen :) ses snart!