Tuesday, November 24, 2009

Sista veckan på jobbet inför St Anton.

Dagarna på jobbet känns sjukt sega just nu, man bara kollar på klockan heeeela tiden och hoppas att dagen närmar sig sitt slut. Sen börjar nervositeten över resan byggas upp. Vet inte varför egentligen. Är väl för jag har så jävla höga förhoppningar. Men hur som helst kommer nog allt nog lösa sig! Men fan vad jag kommer sakna allt idioter här hemma ändå. Alla som vill uppleva riktig skidåkning kan ju då passa på i år att åka till St Anton. Jag har alltid en bäddat på dörrmattan eller bredvid toaholken, det vet ni!

Kollade vädret framöver nere i st anton och kan ju inte säga att det ser lovande ut.. Men det kommer väl!


Haha kom på att jag inte har några stavar! Jag knäckte av båda två i en krasch i slutet på förra säsongen.. Faaaan mer utgifter!

Det var väl allt för mig tills vidare!
Peace out!

No comments: