Wednesday, February 10, 2010

Sammanfattning av en halv säsong!

Hej vem du än är som fortfarande tittar förbi i hoppet om att det kanske släppts ett nytt inlägg i Reidars händelserika liv nere i St. Anton am Arlberg. Tur var väl det att du hängde kvar vid hoppet för här kommer en lista över saker jag uppnått hittills under säsongen i form av en kategoriserad lista då jag inte orkar gå igenom allting i detalj.

Saker jag förlorat:
Halva min framtand
Min plånbok
Min telefon
2 Österrikiska SIM-kort
2 Liftkort
200€ i kontanter
Skidhandskar
9 hole golf challenge på Bar Cuba mot min "kvinnliga" chef

Saker jag nästan förlorat:
Mitt jobb
Mitt boende
Mitt liv i ett snöras
Stjärtlapps tävling ner från KK 2 gånger

Saker jag provat:
Bakåtvolt och framåtvolt på skidor (Provat, inte lyckats!!)
Puderåkning i PISTEN
Att hålla om en kompis och rulla tillsammans ner från KK iklädd nyårsklädsel
Fira julafton med 30 andra svenskar med revben och kycklingvingar på matsedeln

Nu blev jag plötsligt väldigt hungrig så får ta och skriva en annan dag. Självklart är detta inte ens hälften av allt man vart men om men inte det lättaste att sitta här och komma på alltiing! Ska försöka (På riktigt) att uppdatera lite oftare i fortsättningen..

Peace!

1 comment:

Mamma said...

Nu känner jag mig väldigt lugn :-/